خرید بازی Red Faction Guerrilla
نوشته شده توسط : mohammad

بازی Red Faction Guerrilla


خرید بازی Red Faction Guerrilla


دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

لینک مجاز :
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Red Faction: Guerrilla

بازی زیبای اکشن Red Faction که از سال 2001 با انتشار نسخه اول خود توانست سر و صدای زیادی به پا کند، نسخه 2009 خود را زیباتر از همیشه برای علاقمندان به بازی های اکشن منتشر کرده است . نسخه PC این بازی که با اختلاف سه ماه نیمه نسبت به نسخه های XBox 360 و PS3 منتشر شده است، توانسته به مراتب زیباتر و کامل تر در اختیار علاقمندان قرار گیرد . در این بازی بازیکن در نقش یک پارتیزان با نام Alec Mason ظاهر می شود که با کمک گروه ارتش سرخ یا Red Faction قصد براندازی و برهم ریختن نیروی دفاعی کره زمین بر روی مریخ را دارند . بازی در ژانر زیبا و مهیج اکشن سوم شخص ساخته شده است و بر خلاف دو نسخه پیشین بازی که اول شخص شلیک کننده بود، نو آوری منحصر خود را داشته است . گرافیک عالی بازی در کنار داستان مهیجش از ویژگی های خوب آن است و بازی توانسته نمره عالی منتقدان را از سایتهای مطرح نقد بازی دنیا از آن خود کند . Red Faction Guerilla به جرات یکی از زیباترین بازی های اکشن سال 2009 است .در این داستان همه نوع قابلیتهای تخریب پذیری ارائه شده و جزئیات مربوط به درگیری و کشمکش بین کلونی معدن کاران Martian و دیکتاتوری Earth Defense Force که بر همه سایه افکنده، مو به مو به تصویر کشیده می شود. شما بعنوان یکی از نیروهای مقاومت مردمی ایفای نقش می کنید. سرباز غیرنظامی هستید که وظیفه اش براندازی نظام EDFهاست و به دلایل مختلف بر زندگی بسیاری از افراد غیرنظامی تأثیر می گذارد. بازی در یک محیط باز یا open-world اتفاق می افتد و در آنجا شما می توانید هرکدام از مأموریتهای دلخواه خود که در طول داستان از پیش تعیین شده نیست را انتخاب کنید. ما موقع تماشای دموی بازی متوجه ی هیچکدام از جزئیات مأموریتهای داستان نشدیم، اما تصاویر برخی از مأموریتها یا حرکات نیروهای غیرنظامی که در داستان معرفی شده را دیدیم.
احتمالاً شما چیزهایی درباره ی عملیاتهای بالقوه ی افراد غیرنظامی در رسانه ها دیده و یا شنیده اید. کل اخباری که از دکه ی روزنامه فروشی ها و رادیو درباره ی شورش های محلی، آشوب و درگیری می شنوید، باعث می شود از آشفتگی های دور و بر خود بیشتر مطلع شوید و افرادی را که در خیابانها دنبال دست یاری دهنده ایی می گردند، را بهتر بشناسید. کل این حوادث بطور همزمان اتفاق می افتد، بنابراین اگر چیزی درباره ی جنگ و درگیریهای مناطق دیگر شنیدید، این را بدانید که بالاخره این درگیری ها سراغ شما خواهد آمد و حالا دیگر بستگی به خودتان دارد که واقعاً می خواهید در آن نبردها شرکت کنید یا نه. اما در این بازی سیاره مریخ مرکز نبردهای عظیم است، در نتیجه، افراد غیرنظامی برای شرکت در جنگ کمبود جا ندارند. در اولین حرکت نیروهای ما، از Jorge شورشی عجیب غریب و موتور سوار خبری بدستمان رسید. او از ما خواست که بر موتور سنگین و مسلح اش سوار شویم، کسی که به اسلحه ی کوچک و نارنجک مجهز شده بود، بالغ بر 12 میلیون خسارت به تسلیحات نزدیک EDF وارد کرد. در برخی از صحنه های دیگری که الزاماً در ریل قطار صورت می گیرد، ما مجبوریم به همه ی ساختمانهای EDF و وسایل نقلیه ایی که در تعقیب تان هستند شلیک کنیم. تکنولوژی بکار رفته در بازی بگونه ایست که باعث می شود این مأموریت بیشتر از اینکه استراتژیک به نظر برسد، صحنه های معمولی و در حد متوسط ریل قطار را به نمایش بگذارد. اگر Jorge در میان ساختمانهای غول پیکر پیش می رفت، شما مجبورید با نارنجک ساختمان اصلی را هدف قرار دهید، در نتیجه آسیب زیادی به ساختار آن می رسانید. اگر خوب هدف گیری کنید، خواهید دید که کل ساختمان واژگون می شود، همچنین برخلاف دیوارهای محکم بازی های اخیر، دیوارهای این بازی قابلیت تخریب پذیری دارند.
به تصویر کشیدن ویرانه های پایگاه EDF کاملاً هدفمند است. علاوه براینکه منهدم کردن ساختمانها بخش کمی از امتیاز باارزش بازی محسوب می شود، به هر حال شما می توانید در جریان آن اسلحه های خود را ارتقاء دهید، هر منطقه ی بازی ( مثل همسایه های Martian) قدرت EDF و روحیه ی غیرنظامیان را ارزیابی می کند. وقتی از عهده ی خراب کردن ساختمانهای EDF و ازبین بردن تبلیغات منطقه برآمدید، در نتیجه آن منطقه بیشتر تحت کنترل قرار می گیرد. بعلاوه، روحیه غیرنظامیان نیز به خاطر تحریک کردن احساسات و هیجان مردم افزایش می یابد، و شجاعت آنها به مراتب بیشتر می شود و بدنبال آن EDF کمتر عکس العمل نشان می دهد. این فقط به تعداد افراد مربوط نمی شود، وقتی روحیه ی مردم به قدر کافی بالا باشد، مردم بیشتر خواهان کمک کردن به افرادی هستند که به جنگ با نیروهای EDF رفتند. به جای آنکه در اولین نگاه فضای جنگ را احساس کنند، اسلحه را از دست سربازان مرده برمی دارند و دست کمک به سوی شما دراز می کنند. البته، همچنین برعکس آن هم اتفاق می افتد. اگر شما در صحنه ی نبرد دقیق عمل نکنید و با چند دور بازی سرانجام موفق به دستگیری یک نفر شوید، روحیه ی جنگی تان بطور قابل توجهی تضعیف می شود.ویژگی های منحصر به فرد بازی Red Faction Guerrilla: - دنیای وسیع و زیبا و جزئی طراحی شده بازی از کهکشان . - مبارزات سیاره مریخ و در معادن غنی آن سیاره. - محیط جذاب و کاملا قابل تخریب بازی . - سلاح های قدرتمند و مخرب بازی به همراه بمب های قوی . - بازی بسیار مهیج در حالت چند نفره

فروشنده: نی شاپ

قیمت: 5,000 تومان

درصد :30

خرید بازی Red Faction Guerrilla



خرید Rugby World Cup 2011 XBOX
خرید آموزش گیتارکلاسیک
خرید طرح توجیهی تولید سقف کاذب(رابیتس)
خرید گردنبند سنگ معدنی کوارتز صورتی (شفابخش)




:: برچسب‌ها: خرید , بازی , Red , Faction , Guerrilla ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: